Çarşamba

Shrek yeşili mutluluk :)



Bütün gün sıcak altında dolaştıktan sonra beynim erimiş vaziyette eve döndüm ve soğuk bir bardak suyun gerçekten insana nasıl hayat verdiğini deneyimledim .. Shrek yeşili ojelerimi sürdükten sonra en mutlu halimi takınarak Sanırım test çözmeye başladım ve 5 ile 7 yi toplamak için parmaklarımı saymaya başladığımda fark ettimki beynim gerçekten zor durumda ... Çizgi film izleyerek beynimi normal fonksiyonlarına dönmesini sağlamayı planladım ama 3 bölüm "life with louie" izledikten sonra dahada kötü durumda olduğumu fark ettim en son uyumaya karar vererek en doğrusunu yaptım ve sanırım artık beynimde beyin fonksiyonlarımda yerinde  ve sağlam bütün gün boyunca yeptığım en mantıklı şeyin Shrek yeşili ojelerimi sürmek olduğunu farkedince ona ayrı bir sevgiyle bağlandım   :)
Mutlu kalın
Şebnem:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder